dinsdag 22 mei 2012

Paper Piecing

Bij Diana heb ik deze nieuwe techniek gezien, want Andrée was zo enthousiast dat ik dat ook wel eens wou uitproberen. Thuis gekomen ben ik in mijn doos gedoken en heb ik naar stofjes gezocht. Ik had er nog wat over van het maken van een patchwork, dus ben ik ermee aan de slag gegaan. Zelf ben ik er erg tevreden over omdat het mijn eerste werkjes zijn en als kaart is dat weer eens iets anders. Ik ga er nog enkele maken. Ik heb eerst de kerstboom gemaakt, omdat dat minder lapjes waren. Het tweede kaartje ging een stuk makkelijker omdat ik dan de techniek onder de knie had. Ik heb ze ook met de machine gemaakt en dan gaat het vlug. Ik heb ook nog enkele andere patronen die ik wil maken maar dan wil ik wel andere lapjes zoeken. Die moeten vast nog ergens in mijn "rommel" (volgens Ignaas) te vinden zijn.

1 opmerking:

  1. Ze zijn weer erg leuk Gerda.
    Ik heb voor jou een award op mijn blog.
    http://www.michelledees.blogspot.de/2012/06/een-award.html
    Lieve groetjes Michelle
    PS: ik hoop dat het weer goed met je gaat na de OP.

    BeantwoordenVerwijderen