donderdag 16 mei 2013

de "Mei-Productie"

Ben redelijk productief : Het eerste kaartje heb ik zelf ontworpen en daarom is de schets ook toegevoegd. Mijn dochter moest onlangs naar een plechtige communie van een neefje langs haar man's zijde en kwam op het laatste nippertje vragen voor een communie. Gelukkig was hij voetballiefhebber en had ik het voetbalaapje al klaar! Zaterdagavond vroeg ze het me, maar ik moest 's avonds weg, dus zondagmorgen vlug iets in elkaar geflanst! Dit is een kerstkaart met een patroon ontwerp van Joke Wassenberg, daarop ik trouwens mijn eigen ontwerp een beetje gebaseerd. Erna was onlangs haar "rommel" aan het opruimen en kwam met een aantal kaarten en papier voor de pinnen. Deze deelde ze uit en ik heb hiervan een kaartje gemaakt. Deze 2 zwanen maakte ik als ontwerp voor het toekomstig huwelijk van mijn dochter. Maar Bart lief vond het te klassiek, dus hebben ze er maar laten drukken. Ik had trouwens ook nog een fimotaartkaart en een mooie pergamanokaart! Ook deze voldeden niet aan hun smaak.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten