maandag 6 januari 2014

Nog een lekker warme sjaal

Op de beurs in Antwerpen kocht ik wol voor deze sjaal. De dame gaf me het model, dus ik kon niet anders dan ook de wol kopen. Ze verzekerde mij dat ik met 2 bollen zou toekomen. Maar wat bleek : niet dus...ik belde naar de winkel want Westmalle is een beetje ver om voor 1 bolleke wol over en weer te rijden. Ze ging het opsturen en ik moest een mail sturen met mijn gegevens en zij zou antwoorden en het rekeningnummer geven. Na 10 dagen wachten nog niks...dus een herhaalde email....nog geen antwoord. Ondertussen was ik hier in de omgeving in de breiwerkwinkel gaan kijken en ja hoor, ik vond hier ook de wol. In Oudenaarde...een verfbad doet er niet toe met al die kleurtjes die in elkaar overgaan. Ik heb toen een "vriendelijke email met een bedanking voor de snelle en vlotte service!" geschreven en geen wol meer nodig had. Een uur later kreeg ik een antwoord met excuses. Dan kon het ineens wel snel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten