zondag 15 juni 2014

Bpost kaarten

Vorige maand vond ik een folder van de post (oh ja, het moet bpost zijn) in de brievenbus. Daarin stond dit leuke kaartje als tip om eigen kaarten te maken. Ik vond dit wel een leuk ideetje, omdat het simpel is en je kan het maken met kinderen. Het groene kaartje is zoals het in de folder stond met uitsluiting van de ogen, die moesten rood bolletjes zijn. Ik heb voor de ogen, wiebeloogjes gebruikt. Dat heeft natuurlijk niet iedereen in huis. Het plezante ervan is, dat alles gemaakt is met cirkeltjes. De snaveltjes gaan open. Ik heb met mijn eigen fantasie er nog een extra halve cirkel ingeplakt, juist een tongetje! Dat kan je op de scan niet zien. Het andere vogeltje (of hoe je dit figuurtje ook mag noemen) is volgens eigen fantasie. Misschien probeer ik er nog andere variaties op!

Hier met geopende bekjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten