vrijdag 9 januari 2015

abstract

Dit patroon van Pinterest gehaald dwz een geborduurde kaart geen echt patroon. Een beetje lijntjes moeten trekken en tot 20 tellen (dat kon ik nog net!!!!). Alles dan prikken en dat lukte aardig. Je moet in segmenten borduren : rechts en dan links. De eerste was al fout, maar ik had een helper die de draadjes maar al te graag door knipte!! Ons Ezri natuurlijk en zij had er plezier in. Toen terug begonnen en het tweede segment zat ook weer fout. Uithalen was geen optie, want die maderei-draad splitst voortdurend en breekt dan. Dus de schaar kwam er weer aan te pas. Heel veel draad verloren. Eens op gang, wees het zichzelf, gelukkig maar en ook het telwerk was er niet meer, want beneden moest je telkens op dezelfde 20 gaatjes verder gaan. Maar ik ben content met het resultaat!!! en dat is het voornaamste...als ik die kaart nog eens wil maken zal ik zeker niet meer dezelfde fout maken! (ja een ezel, allé een ezelin, stoot zich geen 2 keer aan dezelfde steen!!!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten