dinsdag 23 juni 2009

Problemen


Ja, ik heb problemen met dit blog! Grote??? misschien . Ik krijg er niet uit wat ik zou willen en dat vind ik niet zo prettig.
Als ik dat blog zie van Tinneke de Gier met haar verhaaltje over "haar silhouetje" en haar "kippetje", dan word ik een beetje jalours. Weet je, ik ben niet zo groot schrijftallent! Heb misschien wel goeie ideeën, maar iets op papier zetten, dat is andere koek! Mijn "ventje" zegt altijd dat ik bondiger moet zijn en te veel details geef, dus ik waag mij maar niet aan grote verhalen.
Nu ja, ieder zijn gave, maar schrijverstallent of een talenknobbel heb ik niet. Geef mij maar iets wetenschappelijker.
Morgen duik ik in mijn tuin en ga nog wat fantasie gebruiken om enkele romantische hoekjes te creëren. Enkele plantjes hier of daar, een kaboutertje dat komt piepen, een dom kikkertje dat rondspringt. Dat wil ik wel toegeven: ik heb een beetje groene vingers. Ze voorspellen morgen schitterend weer, dus vroeg uit de veren en van de vogeltjes genieten. Ik kijk er naar uit...................

Geen opmerkingen:

Een reactie posten