maandag 27 juli 2009

Kerstkaarten

Laat de feestdagen maar komen,
mijn kaartjesvoorraad begint aan te groeien.

Ja, juli loopt op zijn laatste benen. De Witrusssische meisjes beginnen stilaan aan hun valies te denken...... of toch niet. Het eerste jaar, dat is ondertussen al zo'n 7 jaar geleden, begon dat pakken al op 15 juli. Elk jaar werd het een beetje later. Vorig jaar was het een dagje op voorhand en wat krijgen we dit jaar???? Misschien wel donderdag zelf, vlug, vlug in de voormiddag die zakken volproppen met allerlei dingen uit België...

Dus de tijd breekt aan om terug aan de slag te gaan, kaarten maken en tijd voor mezelf nemen. Oh ja en alles inpakken voor de naderende verhuis!!!!!!!!!!!! Daar zie ik tegenop...

De feestdagen komen met rasse schreden aangevlogen als onze meisjes terug naar Belarus zijn en dus moet de kerstkaartenvoorraad aangevuld worden....



De kerstpinguin van Jannie leek me leuk om te borduren. Voor de ondergrond werd een cuttle-bug mal door de double-do gedraaid. Ik ben ook nog even in mijn stickervoorraadje gedoken en vond deze ijskristallen om de boel af te werken.


Dacht je dat ik genoeg kreeg van creddy's? Neen, die 3D'tjes hebben mijn hart gestolen, de leuke kerstbal komt uit hobbyjournaal53.

Janneke maan strooit zijn sterren in het rond en wil zo iedereen een gelukkig jaar toewensen!


Mijn favoriete creddy's zullen dit jaar ook niet ontbreken. Mijn double-do komt op snelheid en de mallen van de cuttle-bug moeten erdoor, willen of niet!!!! Met een beetje geëxperimenteer komt het allemaal in orde...........



Hier mijn voorlopig laatste kerstkaart voor deze maand juli, gebaseerd op een Sketch-On-Line van enkele weken geleden.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten