zondag 12 juli 2009









Vandaag ben ik opnieuw oma geworden van een kleindochter Nore. Natuurlijk moesten grote zus Ezri en grote broer Kobe op kraambezoek bij hun kleine zusje en bij mama Natalie. De flinke kleindochter weegt 4,070 kg en meet 52 cm en zag het levenslicht op 12 juli 2009 om 2u52.



Heb nu een huis vol gasten. Want ik heb die 2 grote kapoenen op bezoek en mijn Witrussische gasten ook nog: 4 Witrussische kindjes en mama Vera en haar vriend Kolja. De foto werd genomen toen we met Pasen bij hen op bezoek kwamen. De 2 andere Witrussische kindjes logeren bij mijn dochter, dus nu tijdelijk bij mij.



Dus met 10 aan tafel! Gezellig hoor, als je gewoon bent om maar met z'n tweeën te zijn.



Lekker druk! Maar geen tijd voor kaartjes!!!!



Komt nadien wel terug.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten