donderdag 7 januari 2010

Een kaart met een verhaaltje....

Deze kaart is een combinatie van 2 groepen nl die van appel2 en van de theezakjesvouwers:
- ik gebruikte de sketch van enkele weken geleden als basis, maar veranderde er enkele dingen aan; de linkerzijkant is erom heen geplooid en vastgemaakt met een lintje en een strikje. De golfjes komen uit een snijmalletje van mijn double-dootje, het omgevouwen rechterhoekje heb ik ooit eens gemaakt in een workshop in de hobbywinkel hier (dat zijkantje was er toen ook bij). Dus een combinatie van een workshop en een sol.
- de figuur erop komt van een workshop voor het vouwen met theezakjes nl dubbele open vlieger vouw en Jannie dat heeft me bloed zweet en bijna tranen gekost. Ik dacht het op te geven en.... toen zag ik het opeens.
Het groene verjaardagstickertje heb ik gekleurd met zo'n speciale stift op een oorspronkelijk zilverkleurig.

Ik vind het persoonlijk een leuk kaartje gevonden, maar ja wie ben ik?????

2 opmerkingen:

  1. Ik vind hem ook leuk hoor.
    groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Gerda,

    Ik wil je de BlogAward geven die ik zelf pas ook heb ontvangen, gewoon omdat ik geniet van jouw mooie blog.

    Je kan hem vinden op mijn blog

    Ik hoop dat je het leuk vindt

    Groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen