vrijdag 24 oktober 2014

Kerstmis in aantocht.

Van de Facebookgroep kaarten-maken heb ik een paar ideetjes op gedaan nl de eerste en tweede kaart (uil). Je kan daar patroontje downloaden en dan namaken. Van Natalie kreeg ik een pakketje "dot en do" om kerstkaartjes te maken. Ik ga het op den duur nog plezant vinden. Ik had enkele nieuwe mallen en dat moest ik uitproberen : een poort en die heb ik uitgesneden uit een geëmboste muur en dan de poort in een andere kleur gemaakt en erop geplakt. In mijn voorraad vond ik nog hummeltjes en die konden dienst doen als achtergrond. Het idee een beetje gestolen van die dure pakketten!! De laatste kaart is ook gebaseerd op een kaart van de Facebookgroep, ik heb die kaart daar gezien. Het is niet zo simpel om het goed te krijgen. Maar er was een goeie tip : Na het uitsnijden met de mal plooi je de smalste zijde juist op 1 cm van het midden en dit langs beide kanten. Het komt perfect uit. Je moet het maar weten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten