donderdag 9 oktober 2014

Nieuwe kaarten

Halloween is in aantocht, dus ook kaarten met uilen, spoken en heksen doen het goed. Het uiltje vond ik op de pinterest site als ook het kaartvoorbeeld. De vleermuistekening komt van een koekjesverpakking, (koekjes die je bij de koffie krijgt!!!) Recuperatie heet dat. De blauwe kaart komt ook van pinterest, ik vond het zo'n mooi motief dat ik het uitgeprobeerd heb. Op pinterest staan zoveel mooie dingen, die ik zou willen maken, maar daar is mijn leven te kort voor...denk ik. Kaart nummer 3, de oldtimer, heb ik gemaakt voor een vriend die wij in Portugal leerden. Ze bezitten een mercedes-oldtimer en doen mee aan raily's. Het vuurwerk heb ik al 3 keer gemaakt en ik vind het leuk patroon, dat ik misschien nog wel eens ga maken. De 2 laatste kerstkaarten zijn gemaakt met hetzelfde patroon, maar helemaal verschillend afgewerkt. Plezant om te maken!!! en redelijk snel klaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten