donderdag 10 september 2009

Eerste schooldagkaarten

Mijn kleindochter ging op 1 september naar "de grote school" en moest nu leren! Toen ik haar vroeg hoe het de eerste schooldag was geweest, antwoordde ze : "Saai, oma, ik heb me verveeld. We hebben niks nieuws geleerd" Ik zei dat daar wel gauw verandering in zou komen en dat ze wel huiswerk zou krijgen! Vermits ze huiswerk wou, heb ik van deze kaart een soort schriftje gemaakt. Binnenin zat de voorzijde van een echt schoolschrift met haar naam erop en het volgende blaadje moest ze woordjes schrijven.Voor haar zus (hoe moet je ze anders noemen - dochter van mama's nieuwe vriend) Manon heb ik hetzelfde gemaakt. Ze zijn nl van dezelfde leeftijd. Ezri verjaart met valentijn en Manon in maart. Vond deze passende plaatjes in het HJ jaarboek 2008-2009.Leuk hé! Ezri was er erg blij mee en de kaart moest op haar kamer!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten