zondag 27 september 2009

Zolang geleden????

Zolang geleden?? dat ik nog iets schreef in mijn blog. Maar ik heb niet stilgezeten hoor. De theezakjes historie moet ook nog een vervolg krijgen, maar nu dringend het werk van de voorbije week laten zien!


Ik ben ook nog eens in "het boekenvoordeel" binnengestapt, want daar waren het extra kortingen. Ze gaan de winkel verhuizen en ze willen de stocks opruimen. Dus heb ik heel mooi kerstpapier voor kaarten gekocht en ook papier in de vorm van kerstballen. En die kerstballen heb ik ook nog gemaakt met milo's.

Voila, ik kan mijn kerstboom bijna volhangen met kerstkaarten van ballen! Plezant hé!
















Gemaakt met de mallen van Nelly Snellen.





Heb op het hobbysalon allerlei malletjes gekocht voor mijn wondermachientje en dit heb ik eens uitgeprobeerd. De creddy had ik natuurlijk in mijn voorraadje liggen.






Dit borduurpatroontje vond ik leuk en daarom met een kerstcreddy nog maar eens een kerstkaart gemaakt.







Hier het afgewerkte motief van de borduurketting van deze maand.

De maandopdracht van de borduurketting heb ik even uitgewerkt met een ander motief dan de opdracht. Dit vind ik persoonlijk ook mooi. De kaart is wel een beetje scheef ingescand door de dikke 3D-figuur!









Ja, de creddy mocht ook niet ontbreken in mijn werk van de voorbije week!






















Vorige week was het hobbysalon in Mechelen en natuurlijk moest ik allerlei dingen kopen oa tan kaarten met van die uitwrijfbare krijten en chalk-inkt. Van de beurs van vorige jaar had ik een malletje van een magnolia bloem en om te oefenen wou ik die dingen eens uitproberen. Op de beurs lijkt het allemaal zo eenvoudig, maar je moet het eerst zelf doen! Dacht dat het niet zou lukken en het ging inderdaad niet zo best. Gelukkig dat mijn mooie vogeltjes-tan-kaarten niet verknoeid waren!
Ik vond het resultaat van die bloem niet zo best, dus heb ik een beetje bijgewerkt met stift en nu vind ik het wel kunnen om voor de eerste keer die techniek toe te passen. Zal nog eerst een beetje oefenen voor ik die mooie vogeltje maak. Oefening baart kunst!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten